Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Donald Duck
Skrivet

jag o mina kompisar brukar leka dragonball med snö bollar o slåss på skoj o när det är halt is då iåker jag det går fort

• Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet
DDG: Du har inte varit i min skola. Det är strikt förbjudet att kasta snöboll där. Alla kastar ändå. Det var visst nån som mulade en lärare förut.

Händer det inte nåt med den som kastar då? Men att kasta mot en vägg får man väl för då händer ju inget? :?

Skrivet
DDG: Du har inte varit i min skola. Det är strikt förbjudet att kasta snöboll där. Alla kastar ändå. Det var visst nån som mulade en lärare förut.

soft...tycker ni borde mula rektorn å köra utpressning...får ni inte kasta snöbollar mular ni han varje rast lr nå annat soft som de typ.. :twisted: :twisted: :twisted:

Skrivet

Men va fa* i min skola va det nån i 4:AN som blev förbannad på en i vår klass. Han kasta på rutan och precis när majen skulle gå och säga till dom(Han var inne i klass rummet)Så "KRASH!!!" Ojoj.

Skrivet
ja kör bara pingis alla raster... det är mitt liv :P
villkan klubb spelar du i??

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...