Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag o mina kompisar brukar leka dragonball med snö bollar o slåss på skoj o när det är halt is då iåker jag det går fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Brukar reta en klasskompis så han får i nerverna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Vad brukar ni göra på rasten?? Jag brukar spela fotboll!! brukar faktiskt jaga iväg ett par småttingar med snöbollar med mina kompisar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag brukar åka på rumpan i pulka backen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 DDG: Du har inte varit i min skola. Det är strikt förbjudet att kasta snöboll där. Alla kastar ändå. Det var visst nån som mulade en lärare förut. Händer det inte nåt med den som kastar då? Men att kasta mot en vägg får man väl för då händer ju inget? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Man får inte kasta alls mot något. De som kastar hamnar hos rektorn och får ett samtal hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 DDG: Du har inte varit i min skola. Det är strikt förbjudet att kasta snöboll där. Alla kastar ändå. Det var visst nån som mulade en lärare förut. soft...tycker ni borde mula rektorn å köra utpressning...får ni inte kasta snöbollar mular ni han varje rast lr nå annat soft som de typ.. :twisted: :twisted: :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Heh, jo. Men det skulle nog sluta med typ polisanmälning och utkastning från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Men va fa* i min skola va det nån i 4:AN som blev förbannad på en i vår klass. Han kasta på rutan och precis när majen skulle gå och säga till dom(Han var inne i klass rummet)Så "KRASH!!!" Ojoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Usopp Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 men vissa raster kör jag snöbolls krig... bror ju på om vädret e bra :D snöbolls krig mot 9:orna e roligast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 ja kör bara pingis alla raster... det är mitt liv :P villkan klubb spelar du i?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 spela på ett internet caffe plus att det fins redan ett om raster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.