woozie_92 Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 tja ja e ny här :cool: iaf kan börja med att skriva lita om en as grym grejj som hände mej när ja va ute i landet........ min cj sprang omkring med hela arselnalen deagle,spaz,ak,sniper,raket skutarn,etc. han va fullt tränad och klädd i mörk gröna militär byxor guld kedja runt nacken och en basker på kal fjället(han va flint skallig när detta inträffade)+ svarta stövlar från victim(trorjag=?)det hela började i PANOPTICON ett ökännt ställe för alla gta:sa spelare där det sägs att en galen mördare härgar.. :o det va runt 2-3 på natten allt va tyst endast nåra bilar hördes från motorvägen...... då plötsligt bröts denna juva tystnad ja hörde ett skrik i närheten!! med ak:n i höggsta hugg rännde cj vidare igenom skog och sten tills ja kom till ETT LIK som låg mitt på gräset!! BLOD fläckar hade hunnits bildas runt det,offret va en man i sina bästa dar med kostym och slips!! undra va han gjorde där,tänkte ja men de skulle jag inte ha gjort................ :evil: Å VET NI VA!!!! från ingen stans kom det ett plan och explodera mitt framför mig!!! asså ja hoppade till och innan ja visste orde tav dök de upp en hukande person bakom lågorna,en sån där "hill billy"med spade!! han måste ha varit piloten för lixom kansek han skjöt kostym snubben innan där men de skulle ju iofs va lite mystiskt efter som ja inte hörde nå smatter eld eller flyg plans surr hmmmmmm........... jaja nu fort sätter vi,mannen kom nermre och nermre,cj sprang undan en bit men kunde inte fly! så han ställde sig rak ryggad upp,höjde ak:n och skickade spad gubben till de sälla jakt markerna med eld vapent.... han tålde mer än en vanlig fot gengare,inte så himmla mkt men liite mer. iaf sen såg ja en traktor komma körandes.. till synes utan nå färd medel begav jag mig av framåt mot den, ak:n fort farande rykande i mina händer. ja avlossade ett par skott,och där efter hela magasinet om ja hade hunnit dvs.... traktorn blev galen o körde på mig så ja ramlade,o medan ja låg kom det en MASSA lantis gubbar med spadar och boll trän och slog mej till döds!!!!! :o ja de e min historia :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Orkaaaa! :zzz: ;) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woozie_92 Skrivet 26 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 (redigerat) Orkaaaa! :zzz: ;) :gitarr: vaddå ingen bad om din(helt ointresannta) spam åsikt spamande nolla :huh: ja jag har sett va du gör här på forumet.....spamar <_< Redigerat 26 September 2005 av woozie_92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Mm visst! :bah: :lol: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 (redigerat) tja ja e ny här :cool: iaf kan börja med att skriva lita om en as grym grejj som hände mej när ja va ute i landet........ min cj sprang omkring med hela arselnalen deagle,spaz,ak,sniper,raket skutarn,etc. han va fullt tränad och klädd i mörk gröna militär byxor guld kedja runt nacken och en basker på kal fjället(han va flint skallig när detta inträffade)+ svarta stövlar från victim(trorjag=?)det hela började i PANOPTICON ett ökännt ställe för alla gta:sa spelare där det sägs att en galen mördare härgar.. :o det va runt 2-3 på natten allt va tyst endast nåra bilar hördes från motorvägen...... då plötsligt bröts denna juva tystnad ja hörde ett skrik i närheten!! med ak:n i höggsta hugg rännde cj vidare igenom skog och sten tills ja kom till ETT LIK som låg mitt på gräset!! BLOD fläckar hade hunnits bildas runt det,offret va en man i sina bästa dar med kostym och slips!! undra va han gjorde där,tänkte ja men de skulle jag inte ha gjort................ :evil: Å VET NI VA!!!! från ingen stans kom det ett plan och explodera mitt framför mig!!! asså ja hoppade till och innan ja visste orde tav dök de upp en hukande person bakom lågorna,en sån där "hill billy"med spade!! han måste ha varit piloten för lixom kansek han skjöt kostym snubben innan där men de skulle ju iofs va lite mystiskt efter som ja inte hörde nå smatter eld eller flyg plans surr hmmmmmm........... jaja nu fort sätter vi,mannen kom nermre och nermre,cj sprang undan en bit men kunde inte fly! så han ställde sig rak ryggad upp,höjde ak:n och skickade spad gubben till de sälla jakt markerna med eld vapent.... han tålde mer än en vanlig fot gengare,inte så himmla mkt men liite mer. iaf sen såg ja en traktor komma körandes.. till synes utan nå färd medel begav jag mig av framåt mot den, ak:n fort farande rykande i mina händer. ja avlossade ett par skott,och där efter hela magasinet om ja hade hunnit dvs.... traktorn blev galen o körde på mig så ja ramlade,o medan ja låg kom det en MASSA lantis gubbar med spadar och boll trän och slog mej till döds!!!!! :o ja de e min historia :ph34r: EDIT: Aha! Nu vet jag VEM du är. ;P Redigerat 26 September 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 cyper du skulle ju inte skriva här mer <_< jag tror faktist lite på det där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 cyper du skulle ju inte skriva här mer <_< jag tror faktist lite på det där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 DUBBELINLÄGG!!! konstig prick, orka skriva så mö, han e säkert asbra i skolan [misstänksam] <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woozie_92 Skrivet 26 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 kul att tråden får så många svar,synd dock att baz14 dyker upp å spamar......... <_< å neldemo,va menar du???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Spammar gör jag inte, sluta hacka på mig hela tiden,har ni inge bättre för er! :meddum: <_< :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woozie_92 Skrivet 27 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Spammar gör jag inte, sluta hacka på mig hela tiden,har ni inge bättre för er! :meddum: <_< :gitarr: vad kallar du då dom två(särskilt första) inläggen i denna tråd då? <_< jaja iaf idag begav jag mej ut till platsen igen,nu endast beväpnad med en mp5... inget hände dock,så precis när jag gick tillbka till min bil hörde jag något som lät som en motorsåg,kan dock ha varit nåt annat.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 tja ja e ny här :cool: iaf kan börja med att skriva lita om en as grym grejj som hände mej när ja va ute i landet........ min cj sprang omkring med hela arselnalen deagle,spaz,ak,sniper,raket skutarn,etc. han va fullt tränad och klädd i mörk gröna militär byxor guld kedja runt nacken och en basker på kal fjället(han va flint skallig när detta inträffade)+ svarta stövlar från victim(trorjag=?)det hela började i PANOPTICON ett ökännt ställe för alla gta:sa spelare där det sägs att en galen mördare härgar.. :o det va runt 2-3 på natten allt va tyst endast nåra bilar hördes från motorvägen...... då plötsligt bröts denna juva tystnad ja hörde ett skrik i närheten!! med ak:n i höggsta hugg rännde cj vidare igenom skog och sten tills ja kom till ETT LIK som låg mitt på gräset!! BLOD fläckar hade hunnits bildas runt det,offret va en man i sina bästa dar med kostym och slips!! undra va han gjorde där,tänkte ja men de skulle jag inte ha gjort................ :evil: Å VET NI VA!!!! från ingen stans kom det ett plan och explodera mitt framför mig!!! asså ja hoppade till och innan ja visste orde tav dök de upp en hukande person bakom lågorna,en sån där "hill billy"med spade!! han måste ha varit piloten för lixom kansek han skjöt kostym snubben innan där men de skulle ju iofs va lite mystiskt efter som ja inte hörde nå smatter eld eller flyg plans surr hmmmmmm........... jaja nu fort sätter vi,mannen kom nermre och nermre,cj sprang undan en bit men kunde inte fly! så han ställde sig rak ryggad upp,höjde ak:n och skickade spad gubben till de sälla jakt markerna med eld vapent.... han tålde mer än en vanlig fot gengare,inte så himmla mkt men liite mer. iaf sen såg ja en traktor komma körandes.. till synes utan nå färd medel begav jag mig av framåt mot den, ak:n fort farande rykande i mina händer. ja avlossade ett par skott,och där efter hela magasinet om ja hade hunnit dvs.... traktorn blev galen o körde på mig så ja ramlade,o medan ja låg kom det en MASSA lantis gubbar med spadar och boll trän och slog mej till döds!!!!! :o ja de e min historia :ph34r: Jag tror faktiskt på det där lite grann cyper har ju gjort en film där han filmar ett lik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg