ceco Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 är psp värt att köpa ,kan någon svara på detta behöver bra agument varför det är bra mm,och vad som är dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 :kung: är psp värt att köpa ,kan någon svara på detta behöver bra agument varför det är bra mm,och vad som är dåligt Det finns nog inget set Psp e inte vert och ha.Allting e ju bra ,den har Musik spelare,dvd spelare(dock bara umd filmer),man kan vara inne och surfa pa internet,med mera.Du ska klart ha det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Snubben har rätt men det end dåliga med den är att den är så dyr.. :( 3000kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Snubben har rätt men det end dåliga med den är att den är så dyr.. :( 3000kr Ja,fy f*n vad dyrt,om du vill ha den billigt kan du kapa den inne i ebay.co.uk(Engelsk hemsida). :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Det var mycket dyrt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 (redigerat) på EB games kostar det 2.600 spänn förresten det ingen bra idé att köpa psp riktigt än, för lixom, det kommer antagligen bli julrea, så det sjunker som f*n i pris då vid december Redigerat 29 September 2005 av Neldemo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 på EB games kostar det 2.600 spänn förresten det ingen bra idé att köpa psp riktigt än, för lixom, det kommer antagligen bli julrea, så det sjunker som f*n i pris då vid december Det tror jag inte,kanske om vi pratar om Ps2 spel,men inte jag tror inte det bler rea till Psp.Fast man vet ju alldrig. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 ne jag tror att psp kommer ligga på högt pris ett bra tag till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 ne jag tror att psp kommer ligga på högt pris ett bra tag till Ja precis,kommer ta en lang tid,innan Priset bler rea.Kanske 2006. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 kanse när ps3 släpps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 kanse när ps3 släpps Ja vem vet,back to topic. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 I pricerunner kostar det 2390:-. Min brorsa tänker köpa det. f*n vad himmla fin Silver edition är :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg