coolsamus Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 BUU!!!! till skolan bara pingis är roligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Skolan suger ja... men JAG åtminstone skulle inte leva ifall inte skolan existerade... tänk på all medicin som inte kunnats forskats fram utan skolan... själv behöver jag medicin varje dag så jag e glad å att skolan finns men tycker ändå inte riktigt om de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Skolan suger ja... men JAG åtminstone skulle inte leva ifall inte skolan existerade... tänk på all medicin som inte kunnats forskats fram utan skolan... själv behöver jag medicin varje dag så jag e glad å att skolan finns men tycker ändå inte riktigt om de... var för måste du ta medecin och i andra tråden skrev du att du tar 4 sprutor om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Roligaste är nog idrott och rast :P DET ÄR SANT----IDROTT---- är bäst jag är bra på idrott Men det är så att vi har en majister som är bra men det äe ett problem 1 han vill inte lysna på andra som inte går i nån sport 2 att han skiter i andra--------TEX--------han lysnar bara på en del som han gillar altså elevee----TEX----Vad ska vi göra idag frågar majistern då säger jag så här----vi kan spela fotboll menn då händre det men vänta----TEX----sofia hon pratar nu och jag menar att han lysnar jämt på henne och aldrig på oss hon har altid fåt som hon vill VAD TYCKER NI OM DET SVARA Jag ändrar lite här jag skrev det hät inlägget men jag fick bara 2 poäng och inte mer :evil: vart i Kristinehamn bor du???,c eller på landet..vilken skola??.jag har själv bott över hela Kristinehamn så jag vet vilka skolor som suger k*k. Jag säger bara en sak..börga aldrig Gustavsbergsskolan så länge du inte redan går på den skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Skolan suger ja... men JAG åtminstone skulle inte leva ifall inte skolan existerade... tänk på all medicin som inte kunnats forskats fram utan skolan... själv behöver jag medicin varje dag så jag e glad å att skolan finns men tycker ändå inte riktigt om de... var för måste du ta medecin och i andra tråden skrev du att du tar 4 sprutor om dan ja tycker de låter som om han har diabetes, men ja kan ju ha hur fel som helst... ibland kan skolan vara rolig, som när vi gör utflykter elle har bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Takanuva Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 jag gillar lite av skolan bara typ matte, problem lösning, (ni kanske inte vet vad det är) öhh.. typ inget mer PLUS ATT JAG ÄR BÄST I MATTE! hoppas att Johannes och Carl - Martin inte är före nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ni skulle inte ha haft alla datorer tv-spel om inte skolan fanns hur skulle man kunna räkna när man jobbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Min kompis vart avstängd från hockeyn tack vare våran lärare,hon sa att han hade slagit en kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Det var ju oshysst! Det kan ju vara kul att sitta och spela kort på rasterna med "alla" sina poilare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Skolan e kul!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 skolan e väl rätt ok...bara man inte har fullbokat me läxor, då ere jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Har man för många läxor så skiter man i någon av dem. Jag "glömde" tillexempel att vi hade tyska tills idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.