Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 våran lärare e för j*vla schysst men vår förra Den galna K*ärringen man fick inte ens viska till varandra då bara: *SLUTA PRATA!!!!!!!!* hon kommer typ från mars lr nåt.... men skolan e sådär beroenda på vilken da Fredag KUL först Sovmorgon till 10 i 10 sen träslöjd sen Rast i 30 min sen Bamba sen sista lektionen som är på två timmar på den så första jobbar vi kankse i en timme oc vi skööt oss kollar vi på film i en timme och käkar kaka *MUMS* Citera
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 JAG GILLAR INTE SKOLAN! För då får min stackars PC stå ensam. Och så får mitt PS2 inte jobba. Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Jag tycker om skolan jag skulle inte kunna skriva om jag inte hade got på skolan Citera
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) Jag tycker om skolan jag skulle inte kunna skriva om jag inte hade got på skolanspelar ju ingen roll för du kan ju inte stava heller :P(skoja) Det finns en plats där solen aldrig ler den platsen heter skolan dit vill jag aldrig mer Redigerat 6 Februari 2004 av Cocos Citera
Gäst Hästapållen Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 rolig och rolig... den är bra och vad skulle man annars gjort under dagarna!? Citera
Skywalker Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 skolan är väl helt ok, inte kul med prov Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.