Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 våran lärare e för j*vla schysst men vår förra Den galna K*ärringen man fick inte ens viska till varandra då bara: *SLUTA PRATA!!!!!!!!* hon kommer typ från mars lr nåt.... men skolan e sådär beroenda på vilken da Fredag KUL först Sovmorgon till 10 i 10 sen träslöjd sen Rast i 30 min sen Bamba sen sista lektionen som är på två timmar på den så första jobbar vi kankse i en timme oc vi skööt oss kollar vi på film i en timme och käkar kaka *MUMS* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 JAG GILLAR INTE SKOLAN! För då får min stackars PC stå ensam. Och så får mitt PS2 inte jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag tycker om skolan jag skulle inte kunna skriva om jag inte hade got på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Skolan e ganska kul tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) Jag tycker om skolan jag skulle inte kunna skriva om jag inte hade got på skolanspelar ju ingen roll för du kan ju inte stava heller :P(skoja) Det finns en plats där solen aldrig ler den platsen heter skolan dit vill jag aldrig mer Redigerat 6 Februari 2004 av Cocos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hästapållen Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 rolig och rolig... den är bra och vad skulle man annars gjort under dagarna!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 skolan är väl helt ok, inte kul med prov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.