FÖRVIRAD Skrivet 5 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 får fortfarande inte fram console´n kan inte någon säga var man skriver och hur så vore ni jätte hyggliga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 svårt att göra som de står eller? håll in shift o tryck på knappen under ESC, iaf är de så för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mafia_Killer Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 kan int heller få fram consolen men de e int mitt problem just nu...mitt problem hänger på ett uppdrag ja int kan fixa...försöker råna banken me paulie?...nån som kan hjälpa mej?...ja gör så här dödar vakterna skaffar dictörens nycklar i skåpet...går längs ner och försöker öppna järn dörrarna...fast man barra hör klick klick..sen så händer inget? kan nån hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.