DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 hehe men jag tycker nästan att hemkunskapen e roligast ligger 3:a på min lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Hemkunskapen. Det började brinna måttligt på en av lektionerna. Var det så farligt så ni var tvungen och ringa brandkåren eller? Men jag kan hålla med dig att det är tråikigt för hoss oss får vi jämt gör tråkiga saker! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ringa brandkåren? Nej men brandlarmet gick och vi fick släcka elden och fixa till bordet som det brann på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 så det var inte så stort eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ringa brandkåren? Nej men brandlarmet gick och vi fick släcka elden och fixa till bordet som det brann på. Öh fick verkligen ni fixa att släcka elden? Det där är ju ett vuxenjobb! Vad har ni för himla lärare egentligen? :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 är dom majorer eller hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Klart vi fick släcka elden. Vuxenjobb? Vad är det för svårt med att släcka en eld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 hemkunskap på min förra skola var trist.alla delades in i 2 grupper och fick göra 1 sak var tex en fickkläcka ägg osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 kemi och biologi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.