Gäst Dr. Gonzo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 ja va hema hos min kommpis woozie 92 på forrumet å spelade vov å när ja va en dvärg så komm en sjusig brutta up til meg å sa hej ska vi gå bakom tredet å ja sa WTF=!=!=!=??!!? asso helt förrvånad å vi gick ditt til tredet å så börja dom knula å ja bah WTF VA E DETTA ETT PORR I SPELLET!?!??!?! :cry: :cry: :cry: å sen kom det en dvärg onge för ja var dvärg lol har de hänt för er elr :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woozie_92 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 VAFAN MENAR DU!!!! jag känner inte dej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dr. Gonzo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 lol va du den tjejjen de va en human asso fatta inge lol hur får ja bort trojjan från min datta min kompis skika til meg ja kan inte få bort den lol den förstör allt lololol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woozie_92 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 du är ju konstig...................... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dr. Gonzo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 slutta spama min tråd BARA SERJÖSA SVAR INGA ANNDRA BANA WOOZIE 92 HAN BARRA SPAMADE MIN TRÅDD FUCK YOU WEST COWST WHEN I RIED ON YA NIGA DIE OK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 hahahaha , du har skön stil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dr. Gonzo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 bögg sluta skrivv här du jelper inte med trojjanerna dom strömar in jelp meg de komer masa porr til min data papa kommer snart å vill låna den JEEEEEEEEELP BÖÖÖÖÖÖGGAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 hahaha , IQ 0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dr. Gonzo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 men nogg åm deg SLUTTA SKRIVA MASA SKITT JELP MEG SKA JAGG SKIKA MIT VIRRUS TIL ER ALLA SKIT ONGAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 hahaha HAn är skit ball , Jelp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dr. Gonzo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 im gona kik ur ass if u does dis again u hore SNELA JELP PAPA KOMER KLÅKAN NIO Å TAR DATAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dr. Gonzo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 im gona kik ur ass if u does dis again u hore SNELA JELP PAPA KOMER KLÅKAN NIO Å TAR DATAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg