Mumintrollet Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 japp klart det är :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Du är inte händelsevis med i Trolltyg då? Men i vilket fall... nu ska vi inte spåra ur... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 sulfuras hand of ragnaros har jag haft mye bra damage men sålde den för ett ja vad ska jag säga ett över pris plus att det är mycke mer praktist att ha sköld och ett bra one handed weapon istället Men guld har jag inte sett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Sålde? Hur då :)? "Binds when picked up" Sålde du till en vendor eller :)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 jag kör inte på riktiga wow utan på ja du vet :cool: dom är lite buggiga så det går att bytta jag bytte med en gm för mye pengar :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg