DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Jag har tänkt att fixa linux mandarke har det redan på skiva och allt och jag undrar är det någon som har det och tycker ni det är bättre än windows? (För er som inte vet vad linux är så är det ett OS) Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 jag tycker att du kan prova först och se om du tycker att det är bra annars så kan du ju bara ta bort det och sen återgå till ditt första Citera
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2004 ja men jag har problem med min XP skiva just nu så jag väntar heldre. Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 ja men jag har problem med min XP skiva just nu så jag väntar heldre. jo om det är så, så håller jag med dig fast jag hade en gammal data som jag försökte installera Linux fast inte den med skrivbod utan att man skulle skriva in komandon och det var skit kul tyckte jag iaf Citera
-MGS- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Linux har jag inte provat på så jätte mycket men lite gillade windows mer :) Citera
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Linux har jag inte provat på så jätte mycket men lite gillade windows mer :) okej, men vad va det som du märkte va dåligt med linux då? om du han och märka nåt :P Citera
-MGS- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 DoshNak, det var inget fel på windows det var nog bara jag som var lite ovan med det! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.