j.e93 Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 I FJERDE SLOTTET SÅ FINS DET GUBBAR SOM MAN KAN BARA SLÅ NÄR DET ÄR MÖRKT HUR KLARAR MAN DOM ELLER HUR MÅNGA SLAG SKA MAN GÖRA FÖR ATT DEN RIKTIGA GUBBEN SKA DÖ :( SVARA INTE OM DU INTE KAN :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tuffscout Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 utan caps, tack... vad jag brukar göra är typ spara innan jag ska göra de... jag tänker inte berätta exact hur många slag lr vad jag använder, du får faktiskt försökar själv... men spara först! sen om du dör, kan du alltid bara försöka igen och igen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j.e93 Skrivet 30 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 komigen svara någon :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 lys upp rummet, sedan slå den som har skugga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg