XaNoo Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Asså! Det här med övernaturliga saker är bara lögn! Jag har hittat rullstolen längst ner på bryggan fast jag har aldrig hört nån skrika! Det här med spökbilarna är ingenting.. Det är bara två bilar som är i en skog, so what.. Bilarna är lite förstörda bara för att skrämma er fast de funkar ju perfekt... Det här med leather face är ju inte sant heller! Det kanske är bara en kille varför vill ni alltid tro det värsta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Har också lite svårt att tro på allt de där för jag har inte sett något av de någonsin,skulle tro på de om de fångades på bild kanske! <_< :blink: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 jag har aldrig sett någonting.. så jag tror inte heller på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 ...? Handlar det här om GTA eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XaNoo Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 ja det gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Rockstar Games(dom som ger ut gta serien) har själva erkännt att dom hittade på allt det där med LeatherFace, ufo:n och avhuggna huvuden i skogen för att höja hållbarheten och spelkänslan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) vem f*n bryr sej om vad ni tror, men har la sett vad man har sett <_< Redigerat 2 Oktober 2005 av Neldemo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Varför så sur hela tiden! ;) :bah: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 lite trött på alla små ungar sm spammar ner det här forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Gå till nått annat forum då! :bah: ;) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg