Hoppa till innehåll

Häftiga Grejer På Sa


Gäst Xain

Rekommendera inlägg

En gång när jag spela San andreas, så hade jag snuten efter mig. Jag var skadad efter jag blivit beskjuten av poliser... jag stod i grove Street vägen och kolla runt plötsligt såg jag en snutbil komma i full fart emot mig Jag tänkte "SPRING!!!" men jag förstod att jag aldrig skulle kunna hoppa åt sidan eller springa mot Johnsons hus, men plötsligt så kom Grove street medlemmar i en bil med Uzi från sidan, PANG rakt in i polisbilen, efter dem kom en till snutbil, OCH BOOM! båda snutbilarna sprängdes och Grove körde iväg, medans jag stod bakom några buskar :P (Detta är sant) Har du blivit räddad nån gång? Skriv här!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

det finns ett tak någonstans i san, där det ee en fallskärm

jag tog inte den men jag hoppade i allafall lol

och innan jag landade så kom jag emot väggen och den saktade ner farten så att jag landade utan att förlora något liv!

jag och min kokmpis brukar göra det nu det funkar alltid!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det är skoj när sånt händer, jag brukar få massa poliser efter mig rekryta en massa gang members och sen spela basket boll då blir man odödlig och mina gang members skuter polisen utan att jag skadas så poliserna går mot sin egen död rätt in i ett kvarter med gäng som skyddar mig :) ganska skoj testa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...