Foxyrock Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 jag har 2 frågot om gta san andreas... 1: kan man ha lock-on/autosikte på pc som man kan på ps2 och isf hur? 2: när kan man köpa det där stället i doherty som ligger mitt emot byggplatsen nära garaget i san fierro? det står property not for sale o när man går fram till den står det: you can't buy this property yet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Jag letar efter svar till fråga ett också..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 jag har 2 frågot om gta san andreas... 1: kan man ha lock-on/autosikte på pc som man kan på ps2 och isf hur? 2: när kan man köpa det där stället i doherty som ligger mitt emot byggplatsen nära garaget i san fierro? det står property not for sale o när man går fram till den står det: you can't buy this property yet. Ja man kan ha auto-sikte fast det måste du ställa in på "Mouse options"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 3 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 tack men vad e det man ska ändra på då? jag hittar bara sensitivity(känslighet),steer with mouse och fly with mouse och en annan grej som jag inte minns men jag märkte ingen skillnad när jag hade den på on Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Knäppt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 men säg vad grejen man ska ändra heter eller så. föresten nån som kan svaret på fråga 2? jag vet bara att stället heter wang cars men inte när man kan köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 jag kan inte minas att man kan stäla in auto sikte på setings men jag har där emot för mig att det finnsen sån kod fråga två efter man har klarat bil skolan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 19 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 tack. upptäckte att det fanns några story uppdrag jag inte hade klarat efter bilskolan. söker fortfarande svar på fråga ett. om det inte går så vet nån kanske en mod eller fusk så man kan det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Leta i tangent bordet har inte själv till dator så de e bara leta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Knäppt VADDDÅ :ph34r: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 det är tråkigt med aouto sikte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 11 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 aa jag vet....jag gillar att sikta vanligt men asså min kompis tycker det e asjobbigt så han vill ha autosikte. så du vet hur man gör alltså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg