Hoppa till innehåll

Nattliv, Zombies

??????????

Rekommendera inlägg

Är det någon som fattar hur simmar blir zombiesar?

Har en familj vars föräldrar har dött och deras farhågor är att deras föräldrar blir zombies... om zombies ser läskiga ut så skulle ja vilja ha nåra för tomten ska vara lite spökaktig.... Hehe simmarna där e vampyrer också.. aja är det nån som vet? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag vet , om någon av era simmar dör, t.e.x genom att växtkon äter upp en, eller att den bara blir gammal då kan man skaffa Dödstelefonen vilken man bara kan få igenom att fuska. Eller att skaffa et jobb men det skiter vi i, :P

Gör såhär:

1. Du trycker upp fuskrutan ctrl+c

2. du skriver in "help" och då får du fram massor av fusk, där hittar du fusket, jag kommer inte riktigt ihåg, det är det så man får alla belöningarna inom jobben.

Ah , du skriver in det fusket.

3. Du går till belöningarna och tar dödstelefonen och placerar det på ett frivilligt ställe i huset.

4.Sedan trycker du på dödstelefonen och trycker "kalla på liemannen".

5. Då väljer du simmen du vill att liemannen ska föra tillbaks från döden.

6. Du kan sätta pengar från 0 till 10000 kr på hur "bra" simmen ska må när den kommer tillbaks, då tar du så lite pengar som möjligt eftersom då blir den en zombie. Om du ger 10000 så blir simmen välmående när den kommer tillbaks vilket du inte vill i detta fall. ! Poff ! En zombie har anlänt till ditt hem , men var försiktigt dem kan vara dumma ! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet , om någon av era simmar dör, t.e.x genom att växtkon äter upp en, eller att den bara blir gammal då kan man skaffa Dödstelefonen vilken man bara kan få igenom att fuska. Eller att skaffa et jobb men det skiter vi i, :P

Gör såhär:

2. du skriver in "help" och då får du fram massor av fusk, där hittar du fusket, jag kommer inte riktigt ihåg, det är det så man får alla belöningarna inom jobben.

3. Du går till belöningarna och tar dödstelefonen och placerar det på ett frivilligt ställe i huset.

6. Du kan sätta pengar från 0 till 10000 kr på hur "bra" simmen ska må när den kommer tillbaks, då tar du så lite pengar som möjligt eftersom då blir den en zombie. Om du ger 10000 så blir simmen välmående när den kommer tillbaks vilket du inte vill i detta fall. ! Poff ! En zombie har anlänt till ditt hem , men var försiktigt dem kan vara dumma !  :lol:

jahaaa det hade jag aldrig kommit på! :blink:

ska lungt använde det till min "läskiga" familj... men hur får man växtkon? och vet du vilka åldrar som kan bli zombies?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör såhär:

6. Du kan sätta pengar från 0 till 10000 kr på hur "bra" simmen ska må när den kommer tillbaks, då tar du så lite pengar som möjligt eftersom då blir den en zombie. Om du ger 10000 så blir simmen välmående när den kommer tillbaks vilket du inte vill i detta fall. ! Poff ! En zombie har anlänt till ditt hem , men var försiktigt dem kan vara dumma !  :lol:

Äsch ja listade ut det... nu ska ja bara få växtkon å sluka nåra ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör såhär:

HAHA! Jag betala honom 75 simdaler... han ba: är det allt?! DIN NOLLA!

så tog han pengarn aå gav mig ingenting :P

Liemannen e skön :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tufft , du har lyckats bra med vampyr-zombien !  :lol: Nåra tips du kan ge mig ? du och dina knasiga ideer :P

Njaa... int hittills ^^'

Men vad ja har gjort me min familj är:

4 Vampyrer....

1 Zombie

13 gravstenar/spöken

1 koväxt

1 dödstelefon

Renoverat huset... tagit bort alla fönster... bara andvänt mörka möbler och tapeter, och som lyse har jag andvänt ljus stakar och ljuskronor istället för glödlampor.

Sen så har jag fått koväxten att äta en granne ^^' Men jag vill behålla grannen så jag ska låta någon först dricka ur kon.... och sen ska jag betala högsta pris med dödstelefonen å få honom å flytta tillbaka till sin familj :P

Hmm.... sen så långt som jag minns så har jag inte gjort något mera knäppt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...