Antonia Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 jag sitter fast i the sims superstar på två stjärnor. vilka ska man trycka in för att man ska gå upp en nivå? jag har the sims Makin´Magic med var får man tag i clownkonfetti(?) och trollkarlsögonfransar. Snälla hjälp!! :cry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 jag sitter fast i the sims superstar på två stjärnor. vilka ska man trycka in för att man ska gå upp en nivå? jag har the sims Makin´Magic med var får man tag i clownkonfetti(?) och trollkarlsögonfransar. Snälla hjälp!! :cry: :( kolla bruksanvisningen :student: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Läs TheStars inlägg i denna tråd: http://www.fuska.se/forum/The_Sims_Makin_M...sam-t82321.html Det är en av de "hämliga" ingredienserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg