wilmerx.tk Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Hej! Har fått/läst jätte mycket om information om Spider Man 3. Och jag vet inte riktigt vem som kommer bli hans fiende. Men jag har fått information om de här: 1. Lizard (Ödlan) 2. Skorpionen 3. Venom (Den store svarte) 4. Green Goblen och Skorpionen (Dem två tillsammans)` Vilka tror/vet du? Vilken tror/vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Jag tycker mig ha hört Venom! tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 (redigerat) Dom intervjua Kirsten Dunst och enligt henne så skulle Venom och nån Sandman vara med. Men jag är inte så säker heller. EDIT: Stavfel Redigerat 3 Oktober 2005 av Nintendo Power Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.