magnus187 Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 vilket program ska jag använda till bränna orginal spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Det är olagligt vet du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 det är de ej man får bränna dom om man sj äger dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) Nej, det får man ändå inte! :meddum: Brännaren är till för att man ska kunna bränna ner EGNA musik skivor, spel, bilder och dokument för att kunna dela med sig av dom. Redigerat 4 Oktober 2005 av Mega-99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 "SPEL" jasså de va inte det ja sa da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 vissa säger att det e lagligt för eget bruk. alltså om man inte delar med sig av det. är det så? jag tänker inte ge nåt svar påfrågan föränn jag vet att det e lagligt för jag vill inte ha en varning. föresten vet jag inte ens själv nåt bra program:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) "SPEL" jasså de va inte det ja sa da? Jag sa "EGNA spel", kan du inte läsa eller har du dysleksi? Om jag säger "EGNA bilder, spel och program" i ett sammanhang så betyder det med andra ord "EGNA bilder, egna spel och egna program" Redigerat 4 Oktober 2005 av Mega-99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Bra sagt Mega-99! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Tack, inte många gillar mina kommentarer. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Ledsen Mega-99 och love_game, men oj oj oj oj oj OJ vad FEL FEL FEL ni har! Grundlagen eller va man skall kalla det för säger att det är tillåtet att göra säkerhetskopia av det du äger OM du anser att du kommer att behöva en för att produkten skall fungera som den var menad att fungera! Underförstått att du inte installerar fler än så många licenser du betalat för, säljer, ger bort eller distribuerar ut dem på något sätt. Detta gäller såväl spel som film...och program förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) MEN LOL JAG SKREV JU OM MAN SJ ÄGER DOM! LOL LÄR DIG LÄSA! EDIT OMG tack jokinen Redigerat 4 Oktober 2005 av lidmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.