Salzalada Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Vart köper jag Bärbart TV-spel, MP3-spelare och Mobiltelefon? Det är till Sims 2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Vart köper jag Bärbart TV-spel, MP3-spelare och Mobiltelefon? Det är till Sims 2... I allmänna tomter på cityn.... det finns alltså bara till nattliv... en av de allmänna tomterna där man kan köpa det är "hörnbutikerna" i spelaffären där så finns det en liten automat med mp3 spelare, mobiltelefoner och bärbara tv spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) EB games,Tradition och på nätet hehe. skoja bara men att köpa mobil,mp3 och bärbart spel till studentliv också. Redigerat 4 Oktober 2005 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 EB games,Tradition och på nätet hehe. skoja bara men att köpa mobil,mp3 och bärbart spel till studentliv också. Jaha xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Men asså... Det är en sim som önskar sig en MP3 och en Mobil. Men hur köper man dem? (Jag har Studentliv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Men asså... Det är en sim som önskar sig en MP3 och en Mobil. Men hur köper man dem? (Jag har Studentliv) om man gör en allmän tomt så ska man kunna käpa dit en automat som har MP3 Mobil och bärbart spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg