?????????? Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Så irriterande! det är nått fel med studentliv så att mina simmar inte kan gå till föreläsningar... och de kan t.o.m. inte gå på slutproven! Ja hade lyckats bra med mina simmar så fick de gå om bara för att de missa slutprovet :( Nån som vet vad jag ska göra? finns det något annat sätt än att inte installera om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 va e d för konstigt med o installera om d då?? behåll dem sparade saverna och installera om så ska d nog funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Vad är det som gör att du inte kan gå till föreläsningar? Man klickar bara på simmen och sen "Universitet" och sen "Föreläsning"! Svårare än så är det inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 8 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Vad är det som gör att du inte kan gå till föreläsningar? Man klickar bara på simmen och sen "Universitet" och sen "Föreläsning"! Svårare än så är det inte... När ja klickar på de så finns inte alternativet universitet och gå på föreläsning... och de går inte dit automatiskt heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 8 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 va e d för konstigt med o installera om d då?? behåll dem sparade saverna och installera om så ska d nog funka ok prövar de då.. hoppas bara mina tomter inte förvinner... för även om jag har packat ner de så förstörs alla realtioner xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg