Hoppa till innehåll

Pinsamma Saker

love_game

Rekommendera inlägg

Här kan ni berätta saker som har hänt er. PINSAMMA saker... Och snälla:

Ha seriösa inlägg och inga onödiga inlägg! Tack på förhand! Här kommer min:

Det här är det första pinsamma jag kommer ihåg... Jag var liten och mamma och jag skulle till dagis. Jag sprang lite före henne (inget som jag tänkte på). Sen höll jag henne i handen igen och tittade på henne, men det var inte hon utan det var en gubbe som såg jätteglad ut. Jag blev jätterädd och sprang till mamma igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Love_Game: *Asg* Fasen vilket skönt minne. Gubben var nog säkert förvånad och ganska chockad.

Jag själv har faktiskt inget speciellt pinsamt... Har inget att skämmas över. Förutom som faktiskt inte hända så länge sedan. Jag och mina kompisar snackade med vaktmästaren och då jag pratar kommer det en spontan prutt ur rumpan på mig och den var inte alls diskret som jag trodde den skulle vara heller >.<'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Johan3043

När jag var liten så var jag och mamma på en affär men då tog jag bil nycklarna och

Låsta uppbilden och sen så satt jag mig vid förarsätet så lutade vägen lite och så råka jag fälla upp handbromsen så bilen rullade ner till alla kontejner som stog neranför så bilens bakdel förstördes :visslar:

Så alla kom och titta in i bien så satt jag där och skratta :D

Redigerat av Johan3043
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol men så är de när man e klantid:p lol skoja bara...

njaa när ja va liten så gick ja och min farsa och handlade ja va typ 5 år:D

ja slulle köpa godis,när ja hade plockat en påse lösvikt så gick ja och satte påsen i en korg som ja trodde va min pappas men de va en gubbe som hade likadan jacka lol!!!

Redigerat av _Reaper_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

idag på en lektion så skulle jag sätta mig på en stol..... men benen var lösa så de flög iväg med ett WOOSH sedan hör man WAAAAH och ett aj, tillslut: hahahaha ( det var bakbenen som flög iväg så det var som och ramla när man väger på stolen, men jag så hur allt vändes upp och ner :D

men alla var upptagna så det var bara de som satt närmast som såg :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...