Gäst _Otaku_ Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Skrivet 4 Oktober 2005 1. I första världen får man ju ett uppdrag av en dagmamma elr nåt av att fånga in nån person som spelar flöjt(som stängt in alla ungar i gropar)..jag fattar inte hur man ska fånga honom. Jag har försökt att ta av kopplet på mitt djur men flöjtgubben bara sticker. 2. Hur öppnar man sedan "groparna" ?? Citera
nesse Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Skrivet 5 Oktober 2005 Vet ej men jag tror det är ganska onödigt att göra uppdragen på första banan. Eller vill du inte vara :evil: ? Då kan du testa att skicka sten på honom. Jag har ett ganska knepigt problem på tredje banan. Hur tar man över andra byn när man dödat alla där? Citera
Gäst _Otaku_ Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Skrivet 7 Oktober 2005 *ond* :evil: Jag tror jag vet..förr nådde jag lvl 4.. men men det e la inte mening å döda alla personer? :/ man ska väl kasta in stenar i den där fiendens rikedommar, och visa dom att det är du som är guden där :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.