Johkie Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 så här ser min film 10 topp ut 1. Sagan om konungens återkoms (ÄGER) 2. King Ahrtur 3. Sagan om dom två tornen 4. Harry Potter och fången från askaban (eller azkaban) 5. I robot 6. Harry Potter och hemligheternas kammare 7. Rat race (As kul) 8. Kill Bill v.1 & 2 9. Day after tomorow 10. Sagan om ringen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Det har ju varit väldigt många sådana här trådar... Speciellt i "Musik/Media"-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 6 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Och vem bryr sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Ja, man ska väl inte posta massor av nästan likadana trådar? Du kunde ju ha postat din lilla lista i en "Vilken film tycker du är bäst?"-tråd... Men men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Det är nog scary movie... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Jag kan inte rangordna dem för jag tycker alla filmer är lika bra. Sagan Om Ringen, Spirited Away(Jap), Love Actually, Forrest Gump och många fler. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 1.Sagan om ringen:konungens återkomst (den förlängda älskar när which king snackar med gandalf) 2.schindlers list 3.taxi driver 4.saw 5.starwars ep3(revegnde of the sith) 6.starwars ep6(return of the jedi) 7.starwars ep2(atack of the clones) 8.starwars ep5(empire stikesback) 9.starwars ep4(a new hope) 10.starwars ep1(The Phantom Menace) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Pulp Fiction e en av dem bästa jag har sett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 1.War of the worlds 2.Grind 3.Scary movie 1:an 2:an 3:an 4.Starwars III 5.Rat race 6.Flip rally sorry (skatefilm) och en jäkla massa mer!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 OooooOOOooo Pulp Fiction det har du rätt i :P den är ochså jävligt bra gilllar alla quintin tarantinos filmer är bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Jo det är den!!!!!!!!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 http://forum.fuska.se/Vilken_Aer_Den_Baest...etl-t50864.html *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg