nikomas Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Jag är ett riktigt HALO f*n och undrar om någon har hört någet om att HALO 3 kommer snart, SVARA tack jag vill veta :cool: Någon som hört när Starwars Battlefront 2 kommer ut och vad det kommer och kosta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 fattar inte va du menar men jag har bästält det :P kolla www.webhallen.se dom kanse fåt info om det nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jay94 Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag är ett riktigt HALO f*n och undrar om någon har hört någet om att HALO 3 kommer snart, SVARA tack jag vill veta :cool: Det komer runt år 2006 Någon som hört när Starwars Battlefront 2 kommer ut och vad det kommer och kosta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag är ett riktigt HALO f*n och undrar om någon har hört någet om att HALO 3 kommer snart, SVARA tack jag vill veta :cool: Någon som hört när Starwars Battlefront 2 kommer ut och vad det kommer och kosta :) Star Wars Battlefront 2 har kommit ut. Kostar runt 499 kr. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg