KICKFOOT Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Gta är det kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 kan du ge dig f** på! det äger så hårt så det inte är klokt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Du kanske borde starta med typ gta 3 eller vice city så du fattar allt korekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 mm jag vet inte för jag har bara san andreas.....men vad kan man fatta fel? det e väl en helt annan story i san andreas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
william_T-94 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 gta 3 äger alla spel :cool: :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 YO! GTA SA 'e bäst' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pinchi_15 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Du kanske borde starta med typ gta 3 eller vice city så du fattar allt korekt. ' vet du hur man flyger framåt med Hydran? :unsure:? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 om man börgar med 3an så slutar man nog med det direkt sugig grafik och så är det ju det där med att man dör när man kommer i kontakt med vatten börga med san andereas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natasa Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 SÅ ROWLIGT ! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 SÅ ROWLIGT ! :lol: fata inte riktigt det där jag är ett pogram som min skrivare har skikat som ett virus i msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 SÅ ROWLIGT ! :lol: vad har det med detta att göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg