💬
Logga in
Fuska.se

Mopedforum

20 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Skulle man inte kunna ha ett forum där man snackar om mopeder, och kanske bilar?

Varför?

Lär dig läsa?

Skulle man inte kunna ha ett forum där man snackar om mopeder, och kanske bilar?

Senast ändrad:

och är inte det lite onödigt hur många trådar finns det om bilar och mopeder? på sin höjd 3-_-

Väldigt onödigt!!! tänk lite du har Allmänt snack åt det.

Lär dig läsa?

Ähum, jag kan läsa... -.-

Men varför ska man ha ett forum med Mopeder och sånt?

Finns det många trådar om sånt eller?

8 Oct 2005
Trådstartare #7

man kanske kan göra ett subforum till allmänt som handlar om motorer och sånt? det skulle nog bli fler trådar än vad det är om motorer i allmänt just nu, man skulle kunna få hjälp med sin moped/bil om man behöver hjälp med något..

Varför skulle det bli fler ämnen för att man gör ett subforum?

Trådstartare #9

man gör en tråd i allmänt om mopeder, sen åker den ner så att ingen ser den, för att det handlar om en massa andra grejer i allmänt, och motorgrejer är en ganska stor och populär grej så det skulle inte vara helt fel, det skulle nog bli fler som skriver om det om man skulle haft ett eget subforum eller når sånt om det.. :D

Detta är ett spelforum ju..

på de 3 första sidorna i allmänt forumet hittade jag 3 trådar om mopeder. dessutom hittade jag exempelvis 5 lektrådar och 4 gfxtrådar. man kan väl inte skapa ett nytt forum för varje ny tråd heller.

Trådstartare #12

nej men motorintresse finns ju hos många, och det är ganska mycket större i världen än mycket av det som snackas i allmäntforumet.. bara ett förslag.. detta är ett spelforum, ja, men vad gör då sport, skola, musik, media, mm här då? om man inte kan ha ett motorforum?

Låter väl inte så dumt?

De har ju Debatt Forum? Och inte handlar det om spel inte? Så ett Subforum skulle faktiskt vara ganska bra ^^

9 Oct 2005

Iallmänt snackar man om allting som inte rör spel (Det är mycket).

Så varför inte göra ett subforum för varje populär grej så att man snack lite skiljt. Med andra ord: Jag håller med dig...

Trådstartare #15

nu får vi bara vänta på en modd eller admins åsikt :D

men det finns ju inte så värst mycket moppetrådar här på forumet eller?

Trådstartare #17

nej, men om man gör ett subforum om motorer mm så kommer det nog fler trådar, tex. nån som behöver lite hjälp med sin moped/bil/mc kanske gör en tråd om det, sen kan man göra omröstningar om vilka bilar/mopeder/mc som är snyggast och sånt :D

Tänk på att du har intressen framför dig :). Kanske skulle det behövas en huvud forum där :)

10 Oct 2005

Subforum räcker,inte ett huvudforum -.-'

Bara ett Subforum räcker. ^^ Håller med FisharMario.

Det räcker gott till oss ^^

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.