Renudas Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 hur ska man göra för att fånga lugia och Ho-oh på ruby? jag har hört någonting om att man behöver mystic ticket men var får man isåfall den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 hur ska man göra för att fånga lugia och Ho-oh på ruby? jag har hört någonting om att man behöver mystic ticket men var får man isåfall den? Myctic ticket finns bara tii Fire red/Leaf green,tror jag,eller du kan anvenda Ar,du kan fixa den pa www.codejunkies.com. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 hur ska man göra för att fånga lugia och Ho-oh på ruby? jag har hört någonting om att man behöver mystic ticket men var får man isåfall den? så här gör du: ho-ho= du skaffar dig nintendo game cube och spelet pokemon colusseum klarar spelet fångar alla shadow pokemon och klarar tränare 1-100 ! sen så linkar du över den till ditt ruby ! lugia= du fixar dig nintendo game cube och spelet pokemon XD gale of darkness ( det har inte kommit ut men när det kommer ut så kan du fixa det !) och så fångar du lugia och gör den så att den inte är shadow sen klarar du spelet sen så skickar du över den ! eller så använder du fusk maskin ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Alltså, det går inte att fånga Ho-Oh och Lugia på Ruby/Sapphire, du måste byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sith Lord Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Man Kan Inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Man Kan Inte! jo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super_Sonic Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Tyvärr man kan inte fånga Ho-oh och Lugia på R/S men det går att Linka över från FR/LG eller Emerald. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Tyvärr man kan inte fånga Ho-oh och Lugia på R/S men det går att Linka över från FR/LG eller Emerald. :ph34r: jo det kan man kolla vad jag skrev där uppe ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Mickee,Mickee,Mickee..... Man kan inte fånga de på Ruby,därimot går det att byta.Och det är det du skrivit,man måste t.ex fånga Ho-Oh i Pokemon Colosseum,och det räknas ju som att byta.Rubriken är ju "Hur fånga Ho-Oh och Lugia.FÅNGA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Mickee,Mickee,Mickee..... Man kan inte fånga de på Ruby,därimot går det att byta.Och det är det du skrivit,man måste t.ex fånga Ho-Oh i Pokemon Colosseum,och det räknas ju som att byta.Rubriken är ju "Hur fånga Ho-Oh och Lugia.FÅNGA!!! ok jag måste missuppfattat hela grejen ! sorry. hoppas du tare :cool: nu . :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 HEHE nä det går inte att fånga lugia och ho-oh på R/S man måste byta från FR/LG B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg