Hoppa till innehåll

Hur Fångar Man Ho-oh Och Lugia På Ruby?


Renudas
 Dela

Rekommendera inlägg

hur ska man göra för att fånga lugia och Ho-oh på ruby? jag har hört någonting om att man behöver mystic ticket men var får man isåfall den?

 

Myctic ticket finns bara tii Fire red/Leaf green,tror jag,eller du kan anvenda Ar,du kan fixa den pa www.codejunkies.com. :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

hur ska man göra för att fånga lugia och Ho-oh på ruby? jag har hört någonting om att man behöver mystic ticket men var får man isåfall den?

 

så här gör du:

 

ho-ho= du skaffar dig nintendo game cube och spelet pokemon colusseum

klarar spelet fångar alla shadow pokemon och klarar tränare 1-100 ! sen så linkar du över den till ditt ruby !

 

lugia= du fixar dig nintendo game cube och spelet pokemon XD gale of darkness ( det har inte kommit ut men när det kommer ut så kan du fixa det !) och så fångar du lugia och gör den så att den inte är shadow sen klarar du spelet sen så skickar du över den !

 

eller så använder du fusk maskin !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Mickee,Mickee,Mickee.....

Man kan inte fånga de på Ruby,därimot går det att byta.Och det är det du skrivit,man måste t.ex fånga Ho-Oh i Pokemon Colosseum,och det räknas ju som att byta.Rubriken är ju "Hur fånga Ho-Oh och Lugia.FÅNGA!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mickee,Mickee,Mickee.....

Man kan inte fånga de på Ruby,därimot går det att byta.Och det är det du skrivit,man måste t.ex fånga Ho-Oh i Pokemon Colosseum,och det räknas ju som att byta.Rubriken är ju "Hur fånga Ho-Oh och Lugia.FÅNGA!!!

 

ok jag måste missuppfattat hela grejen ! sorry. hoppas du tare :cool: nu . :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...