^Salt-Popcorn^ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Skuter nästan jämt head shot och använder nästan jämt dom här vapnen: Sniperna,Colt 45(denna mest),M4A1 och shotgun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Hejsan jag undrar om non vill göra en clan med mig?? Vi behöver en hemsida och det kanske fins non på fuska.se som kan göra hemsidan så kan vi titta på den när han e klar så kan vi se på saker han/hon ska ändra.. Jag kan fixa Servern.. Vi behöver ett namn ochså som alla vi här kan rösta om... Vill non hjälpa?? :huh: Jag kan vara med men ej bygga något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Salt-Popcorn^ Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 ok.. Jag e Johan3043.. Men kan non fixa själva sidan?? Inann jag gör kbnappar och allt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag är med =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 jag kan nog va med på sidan kan lite html och annat sånt gojs. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0000 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Hejsan jag undrar om non vill göra en clan med mig?? Vi behöver en hemsida och det kanske fins non på fuska.se som kan göra hemsidan så kan vi titta på den när han e klar så kan vi se på saker han/hon ska ändra.. Jag kan fixa Servern.. Vi behöver ett namn ochså som alla vi här kan rösta om... Vill non hjälpa?? :huh: Jag vill gärna hjälpa till.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
torekov Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ja kan vara med vi ska ha pcw 6on6 snälla ni måste adda mig om ni vill va me i min clan vi behöver 4 till adda mig på [email protected] svara idag om nån AV ER VILL JOINA MIN CLAN VIKTIGT ADDA PÅ [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg