Johkie Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 vem ska se harry potter and the goblet of fire det ska jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Jag ska det lätt!:D Jag har läst boken. Och Ron kommer va VÄLDIGT långhårig :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Lite skeptiskt om det >.<' Tror faktiskt att filmen kommer förstöra hela nöjet. Boken är lugnt nog bättre än filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Jag ska det lätt!:D Jag har läst boken. Och Ron kommer va VÄLDIGT långhårig :D. Lol ska bli kul och se hur han ser ut :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Såg det på en trailer på bio när jag såg kim novak badade aldrig i genesarets sjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Såg det på en trailer på bio när jag såg kim novak badade aldrig i genesarets sjö. Jag ska klart ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Trailern?:huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Trailern?:huh: Nej,filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 eftersom 2:an/3:an var sååå usla så skall jag nog inte se den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Kollade lite på bilder på skådespelare som ska vara med i filmen. Och bilderna på tvillingarna Weasly var *horribla* De var också långhåriga :( Inte så fint på dem... Kanske har de klippt sig innan de spelade in filmen ;) Var kan man se trailer till filmen? Såg några bilder i en morgonstidning på filmen och Moody var helt motsats till min bild av honom :( Han hade ju en ful läderremsa som håller det magiska ögat på plats!! Bort med läderremsan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Moody är bara för grym!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Den falske Moody ja... Den riktige verkar, hm, liksom lite torr. Och så kommer vi att se mer av Sirius Black. Det ska bli roligt att se hur Harry öppnar guldägget :) Hoppas att en viss scen är med... När Harry Potter just badat (tror jag?) och smyger tillbaka med ägget i osynligsmantel och fastnar i en trappa och Snape kommer... Det gjorde Moody också och det trisslas till gräl och Snape var nära att avsöja Harry och så vidare. Scenen skulle vara rolig, om den är med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.