Natasa Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Skrivet 9 Oktober 2005 Alltså jag har ett problem, jag kan inte fatt på något sätt hur man gör att simmarna blir vampyrer . Jag har redan köpt sånt där medel från spågumman men jag kan inte använda det , :( Snälla hjälp , hur ska jag göra ? / Natasa
?????????? Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Skrivet 9 Oktober 2005 Alltså jag har ett problem, jag kan inte fatt på något sätt hur man gör att simmarna blir vampyrer . Jag har redan köpt sånt där medel från spågumman men jag kan inte använda det , :( Snälla hjälp , hur ska jag göra ? / Natasa Du måste träffa en vampyr bli jättebra bästa vänn med den så kommer den tillslut bita dig... det dåliga är att det bara finns 4 vampyrer i en hel stad så det är ganska svårt att träffa en... om du vill kan du fuska åt dig en men då kommer den att bli medlem i familjen.. men fusket är iaf att man först öppnar rutan med Ctrl shift och C sen så skriver du in koden:boolProp testingCheatsEnabled true Glöm inte de stora bokstäverna annars så funkar inte fusket... när du väl har skrivit in koden så håller du in shift samtidigt som du klickar på simmen.. sen tar du på mer... sen på spawn.. sen tombstone of L & D sen klickar du på gravstenen och väljer add neighbor to family.. sen så klickar du på mer ända tills du ser ett namn som börjar på antingen Greve eller Grevinna... när du ser ett namn som börjar på det så väljer du det så kommer en vampyr.. lite avancerat men det funkar iaf :D
Natasa Skrivet 10 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 10 Oktober 2005 Tack så jätte mkt , trodde inte det skulle funka men det gjrode det :rolleyes:
Rekommendera inlägg