GangsterTwist Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Det nya spelet slaget om midgår2 kommer ut men jag kommer få de tidigare för jag har nåra vänner som ska till ett annat land som köper det till mig men nog pratat om det. De nya spelet kommer man kunna vara Alver,dvärgar,gondor,rohan,mordor,isengård och vättar. Man kommer att kunna ha de svarta rytarna på hästar och på drakar..... Jag längtar så mycket... :blink: skriv frågor och fråga om saker... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Rohan och Gondor kommer att slås ihop till en Armé som heter Men Of The West... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Jo, jag har en fråga.. Ska det verkligen komma? Läste nånstans att det absolut inte kommer nåt mer Slaget om Midgård... Stämmer inte det då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 De kommer ja läste lite om det i Game Reactor nr 29 inte mkt bara en lite notis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jag ska nog inte köpa det Själv sattsar man på Age of Empires III O.o Kommer i november tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Jag har aoe 3 redan haha ganska tråkigt faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola_alex Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Slaget Om Midgård 2 Kommer Bli Sämre Än 1:an !!!!!!!!!!!!! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 så f*n heller. 2 ÄGER sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 onödigt att ta upp en sån här gammal tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 AOE III är nog bra också,ja har också det,kul att komma med 40 falconets(kanoner) :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Likzerar Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 det är kul att grilla sin motståndare också med en mäktig drake! ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 jag har klarat ondas och är på sista med goda (kört det i 1 vecka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.