Tilda Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Eh okej! Man behöver ju alla trix typ ju :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 namn: Melanie (tjej) ras: Golden retiever Trick: Sitt, ligg, tigg, jaga svansen, rulla runt, spela död och hoppa...kanske någon mer men kommer ej ihåg. jag lärmin hund bara dom sakerna som behövs för att vinna obedience trials. men ska börja lära min hund roliga tricks tigg ? spela död ? hur lär man de dem ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Namn: Tessie Ras: Golden Retriever Trick: kmr inte ihåg x) Namn: Loppan Ras: Tax Trick: Köpte henne nyss så ja har inte hunnit lära henne nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FlamingFeather Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 (redigerat) Namn: Lenny Ras: Shiba Inu Tricks: Bakåtvolt, stå på händer, hoppa som en kanin, breakdance, dansa, recover (när man ligger på rygg och sedan kastar sig upp) och så kan den skälla ut de första 14 tonerna ur "Gubben Noak" (den kan förstås alla bas-tricken, men de jag har skrivit upp är advancerade trick förutom "dansa") vunnit: allt :D också på 10.00 poäng på obedience trial Redigerat 13 December 2005 av FlamingFeather Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Namn: Bruno Ras: Labrador Retriever Trick: sit och leka död "jag fick det idag" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 (redigerat) Namn:Lu(Orkade inte ha längre) Ras:Caviler king chralie spaniel(tror de va i den ordningen) Trick:Sit,Hoppa,Ligga ner och vacker tass. Redigerat 29 December 2005 av sonic02 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the-reaper Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 namn:Abby ras:labrador trick:sitt:ligg:ligg normalt:han kunde göra vacker tas men nu skäller an bara smycke:solglasögon namn:lucky ras:shiba inu trick:??? smycke:svart halsband namn:jonas ras:pemborke welsh corgi trick:??? smycke:gul keps(ps)han ser ut som en rapare sen var det en till som jag inte årkar skriva om B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dact3s Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag har Ras: Shiba Inu Namn: Mandy Trix: spin, sitt, ligg, snurra runt, och många mer...(orkar inte skriva mer =)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag har snott namnen i Naruto serien om det är nan som vet om det ;) Namn: Pakkun Ras: Pug Japanese Collar Trix: sitt, ligg, spela död, hoppa, vacker tass sittandes och liggandes, rulla runt , vicka med rumpan och jaga sin svans. Namn: Kaminari Ras: Siberian Husky Inget Trix: sitt och ligg Namn: Idate Ras: Shiba Inu Lucky Collar Trix: sitt Namn: Vicky Ras: Shih Tsu Lily Trix: Inget Namn: Ashley Ras: Cavalier Checked ribbon Trix: Sitt Det var alla ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninini Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) namn:buster ras:shiba inu trick:sit ner,hoppa,lig ner,skaka(rör på tassen),rulla runt,snurra,vifta med svansen och nysa. :cool: (hoppas jag fick med allt) smycke:lycko halsband namn:killer ras:german shepherd dog trick:sit ner smycke:tagg halsband namn:björn ras:miniature scheuzer trick:sit ner smycke:sport glasögon det var alla :P jag själv:kevin födelsedag:26/03 kommentar:hello evry body(vet inte om det är rätt) tränar poäng:24000 veteran tämjare (ps.buster har vunnit championship 2 gånger i rad :kung: ) Redigerat 22 Januari 2006 av ninini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninini Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) :P shiba inu är söttast :P Redigerat 6 Januari 2006 av ninini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Ras: Golden Retriver Namn: Wilma Trix: Sit, lie down, shake, roll over, jump, beg, spin, dance, hand stand å några fler ;) Jag har två hundar till men jag orkar inte skriva! varför lär du dom inte på svenska?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg