Gäst daniel3951 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 namn:buster ras:shiba inu trick:sit ner,hoppa,lig ner,skaka(rör på tassen),rulla runt,snurra,vifta med svansen och nysa. :cool: (hoppas jag fick med allt) smycke:svart halsband namn:moon(förkortning på moon light) ras:shiba inu trick:kan inga än smycke:rött halsband namn:bosse(min kompis kom på det) ras:shiba inu trick:kan inga ännu smycke:blått halsband namn:teo ras:labrador retriever trick:kan inga ännu smycke:grönt halsband namn:mira ras:labrador retriever trick:kan inga ännu smycke:rosa halsband det var alla :P jag själv:kevin födelsedag:26/03 kommentar:hello evry body(vet inte om det är rätt) tränar poäng:06754 junior handler(vet inte vad det är på svenska) (ps.buster kan fånga 10 st 10 poängare i rad på frisbee :rambo: ) hur lär man dom: nysa vifta med svansen och snurra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Namn: Lenny Ras: Shiba Inu Tricks: Bakåtvolt, stå på händer, hoppa som en kanin, breakdance, dansa, recover (när man ligger på rygg och sedan kastar sig upp) och så kan den skälla ut de första 14 tonerna ur "Gubben Noak" (den kan förstås alla bas-tricken, men de jag har skrivit upp är advancerade trick förutom "dansa") vunnit: allt :D också på 10.00 poäng på obedience trial :cool: hur lär du dom det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Namn: Lucky Ras: Shiba Inu Kön: Hane Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonXD Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Namn: Lucky. Ras: Seberian Husky. Namn: Golden. Ras: Golden Retriver. Namn: Jack. Ras: Shiba Inu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Hemma Namn:lucky ras:beagle tricks:sitt,ligg ner,skaka,ligga på sidan,ligga på rygg,vacker tass,snurra runt,stå upp &hoppa smycke:Hibiscus flower ____________________________________________________________________ Namn:amy ras:shih tzu tricks:sitt smycke:viking hat ____________________________________________________________________ Namn:kitty ras:siberian husky tricks:snurra runt smycke:lily ____________________________________________________________________ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 (redigerat) Ras: Toy Poodle Namn: Dory :meddum: Trick: Sitt, tass, ligg. ___________________________ Ras: Shiba Inu Namn: Molly Trick: Sitt ___________________________ Ras: Labrador Retriever Namn: Lucky Trick: Sitt Redigerat 11 Januari 2006 av Chaiin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Siberian Husky Namn: Devil Kön: Hona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Nu har jag 2 st till hundar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Har nån av er byggt om era hus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jag har den dyraste ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Den för 5000? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Jaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg