0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 geografi - 3:an Religion - 8:an historia - 7:an hk - 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 RELIGION I 8:AN??? oh, my gooood *tjejigt*...ja hade det i femman!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 vi började med religon i 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Vi har inte något historia än för det får vi i högstadiet *blä*, Men geografi fick vi i 4:an men historia kanske ni tycker är tråkigt men jag tycker faktiskt det är intressant! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Samma här, men de handlade om våran egen religion om jesus som aldrig existerat... men på 8:an börjar man om buddhismen å andra religioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja det tycker jag min lärare vart jätte arg för vi inte kunnde så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.