love_game Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Hur gör man så att animationer går i den hastighet som man skriver att den ska. Jag testade: Jag skulle ha 5 i hastighet (på bildrörelsena alltså) Men när jag tittade hur det blev så var det skitsnabbt. Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 (redigerat) Kolla så att du inte har gjort fel.. Kanske du råkat skrivit typ 50 lr nåt sånt? Redigerat 10 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 10 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 nope. Men jag har fixat det nu så tack iallafall :) Kan någon Admin vara snäll och låsa tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.Reaper. Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Kolla så att du inte har gjort fel.. Kanske du råkat skrivit typ 50 lr nåt sånt? Behöver ni Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 10 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Va? Läs vad som har hänt i tråden innan du skriver något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.