Anorectic Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 har läst i gamereactor att de ska snart komma en ny konsol....den heter Playstation Portable..... en portabel playstation..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 a det är det det ska inte heta ps3 det ska heta det namnet fast många kallar den playstaion 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 a det är det det ska inte heta ps3 det ska heta det namnet fast många kallar den playstaion 3 PSP och PS3 är helt olika saker PSP är typ som en gameboy ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 finns redan en sån här tråd http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=5066 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 PSP är skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 PSP är skit den är bättre en Gameboy ocket, gameboy color, och gameboy advance och gameboy advance sp och bättre en alla gameboy grejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 PSP är skit den är bättre en Gameboy ocket, gameboy color, och gameboy advance och gameboy advance sp och bättre en alla gameboy grejer Det är nog sant men jag hatar ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 PSP är skit den är bättre en Gameboy ocket, gameboy color, och gameboy advance och gameboy advance sp och bättre en alla gameboy grejer Det är nog sant men jag hatar ps2 den är bättre en x-box med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 den här har jättebra GRAFIK me ndet finns inte reklamer en i svenska sidor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 PSP är skit den är bättre en Gameboy ocket, gameboy color, och gameboy advance och gameboy advance sp och bättre en alla gameboy grejer Det är nog sant men jag hatar ps2 den är bättre en x-box med! Icke. Superplay skrev att sony skryter med dess prestanda som nästan är lika hög som playstation2. Playstation 2 har 3 gånger sämre prestanda än xbox i alla avseenden. Enligt Ed Fries då och jag tror inte han ljuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 PSP är skit den är bättre en Gameboy ocket, gameboy color, och gameboy advance och gameboy advance sp och bättre en alla gameboy grejer Det är nog sant men jag hatar ps2 den är bättre en x-box med! och X-box är mycket bättre än Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Prestandan och grafiken spelar väl f*n inte så stor roll. Det är spelen som ska vara roliga. Men visst, Xbox har 733 Mhz i klockfrekvens och gamecube har 450 Mhz ungefär. Men antalet roliga spel till gamecube är högre. Xboxs riktigt bra är Knights of the old republic och Halo. Gamecubes riktigt bra spel är: Super mario sunshine, F-zero GX, Wind waker, Metriod prime och super smash brothers melee. Bara så ni vet så har jag ett xbox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg