Hoppa till innehåll

PSP

Anorectic

Rekommendera inlägg

• Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst -Snake_bite-
PSP är skit

den är bättre en Gameboy ocket, gameboy color, och gameboy advance och gameboy advance sp och bättre en alla gameboy grejer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-
PSP är skit

den är bättre en Gameboy ocket, gameboy color, och gameboy advance och gameboy advance sp och bättre en alla gameboy grejer

Det är nog sant men jag hatar ps2

den är bättre en x-box med!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PSP är skit

Det är nog sant men jag hatar ps2

den är bättre en x-box med!

Icke. Superplay skrev att sony skryter med dess prestanda som nästan är lika hög som playstation2. Playstation 2 har 3 gånger sämre prestanda än xbox i alla avseenden. Enligt Ed Fries då och jag tror inte han ljuger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prestandan och grafiken spelar väl f*n inte så stor roll. Det är spelen som ska vara roliga. Men visst, Xbox har 733 Mhz i klockfrekvens och gamecube har 450 Mhz ungefär. Men antalet roliga spel till gamecube är högre. Xboxs riktigt bra är Knights of the old republic och Halo. Gamecubes riktigt bra spel är: Super mario sunshine, F-zero GX, Wind waker, Metriod prime och super smash brothers melee. Bara så ni vet så har jag ett xbox...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...