Chain Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ja har sett bilder på hur grafiken ser ut och jag tänker definitivt köpa PSP Hur ser grafiken ut då? Typ Ps1 eller bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hana Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Eftersom det inte finns något forum för PSP än, vill jag dela med mej av information här. Sonys nya maskin ser ut att komma någon gång detta år. - Spelen är gjorda på dem nya UMD, Universal Media Device. skivan är ca 60mm bred, och rymmer hela 1,8 GB data. Det är möjligt att de nya skivorna är dubbelsidiga. - Bra 3D grafik på den stora, belysta LCD-skärmen. (hela 480x272 pixlar, i 16:9 format) - Fullt 3D-ljud, som går att ställa in på olika sätt. - MIPS 32-bit processor. - Super-one-chip för bättre grafik & ljud. - Man använder Sonys Memory-stick för att spara och även för nån typ av GPS funktion. - Laddningsbart batteri - USB 2.0 kontakt för uppkoppling mellan PS2, datorn eller annan PSP - Stöd för mp3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag har sett bilder på det och det är nästan lika fult som N-gage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 lika kass också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 bilden på gamereactors sida dom där gubbarna dom det är säkert inte så grafiken är den bilden kommer väl från ps2 eller nåt annat program!!!! Jag tänker iaf inte köpa den!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 är finns det lite onfo om den http://se.playstation.com/news/newsStory.j...WS&linktype=MPC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (Chain @ 01/02-2004 17:09:06) ja har sett bilder på hur grafiken ser ut och jag tänker definitivt köpa PSP Hur ser grafiken ut då? Typ Ps1 eller bättre? här kan ni se hur grafiken kommer se ut, myyycket bättre än GBA och N-gagehttp://www.1up.com/image_popup/0,4567,s=31...id=58340,00.asp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 aja jag tror inte att sony kan ettablera sig i tv spels världen.... Kommer bli lika stor flopp som n gage kommer att bli....tror jag.. gba forever Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (Darth Ratchet @ 05/02-2004 16:16:39) (Chain @ 01/02-2004 17:09:06) ja har sett bilder på hur grafiken ser ut och jag tänker definitivt köpa PSP Hur ser grafiken ut då? Typ Ps1 eller bättre? här kan ni se hur grafiken kommer se ut, myyycket bättre än GBA och N-gage http://www.1up.com/image_popup/0,4567,s=31...id=58340,00.asp Mmmm jätte snyggt jag är chockad över den okantiga grafiken :o :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 aja jag tror inte att sony kan ettablera sig i tv spels världen.... Kommer bli lika stor flopp som n gage kommer att bli....tror jag.. gba forever Dom är ju redan ettablerade :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (Chain @ 05/02-2004 18:48:30) aja jag tror inte att sony kan ettablera sig i tv spels världen.... Kommer bli lika stor flopp som n gage kommer att bli....tror jag.. gba forever Dom är ju redan ettablerade :P. ja de är ju ett av de största i världen ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 oops... skrev fel... menade i portabla tv spels världen ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg