Gäst berit Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Skrivet 12 Oktober 2005 har kört fast i superstar saga kan någon hjälpa mig atta komma vidare är på jokes end andra våning står på en hiss och luigi och mario är på varsin sida luigi hjälper marrio upp på hissen genom att hoppa mario går vidare och likaså luigi mario kommer till en stängd grind och en tunna kommer ner på luiges sida och i rummet innanförluigi skall tunnan stå men innan dess måste luigi bli liten och det dlir han genom att mario slår en klubba ihuvudet men det funkar ju inte pga att de står på varsin sida. tacksam för hjälp snarast
Yamma Skrivet 7 November 2005 Rapport Skrivet 7 November 2005 Du Behöver inte bli liten bara kolla med Luigi var tunnan kommer så ställ dig under den när den faller ner.
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 November 2005 Rapport Skrivet 12 November 2005 Fast den kommer att falla ner på olika ställen,så du får gissa dig till den.
Link the legend Skrivet 17 November 2005 Rapport Skrivet 17 November 2005 jo, men jag har för mig att den aldrig landar på han. har för mig att man ska göra nåt annat
Rekommendera inlägg