jacx Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Tycker inte det är lönt att skicka in till NC när man bara kan köpa en AR Redigerat 27 Januari 2006 av jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Jag har AR och jag sa samma sak först. Men nu har jag insett att det är roligare att kämpa sig till dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 (redigerat) Håller med One Piece. Det är inget kul att fuska sig till Pokemon. Om man använder AR i Pokemon är man nybörjare på det! Redigerat 27 Januari 2006 av Nintendo-Fan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Fast AR kan vara kul om man vill vara en riktig Elite Fuskare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 det går utan cn eller AR! men de e svårt....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Hur då? Varför sa du inte det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Kan ej skicka in spelet, är ej medlem >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninini Skrivet 7 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Skickar aldrig in något spel där det suger ! Tycker jag ok sorry trodde nåt annat ;: :ng: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Har Lugia :P fick av en kompis han har pkmn XD han skickade den till mig och sen klona jag den så på det sättet fick jag lugia iallafall! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 §1.11 Tråden är över ett år gammal, dra inte upp om det inte finns något vettigt att tillföra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg