Yoshie Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Har aldrig skickat in spelet till cn och kommer aldrig göra heller! Jag trivs bäst med dom pokemon jag har i mitt team. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 Har aldrig skickat in spelet till cn och kommer aldrig göra heller! Jag trivs bäst med dom pokemon jag har i mitt team. JAG SKULLE VILJA HA EN :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hemglass95 Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 :evil: har du för beret spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitedo Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Vill ej skicka in spelet och det har jag aldrig gjort . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 vart köper man en AR? man köper en på codejunkies.com eller på game affärena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninini Skrivet 1 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 jag ska också skicka in mitt till CN!!!!hur gammal e du ninini??+ har du msn???? skicka den till Emerald_91 jag äe 10 år och jag har msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hetapaddsladden Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Jag skulle vilja veta vad dom sysslar med innan jag skickar in mitt spel till dom! <_< Dom har någon grej på ett GBA som gör så att en gubbe kommer på alla pokèmon center via Mystery gifts mystery cards. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 AR e mycke bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Kan man använda AR till game boy? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironcool Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jag vill ha lugia nu!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Då måste du först fixa Mystery Gift och sen skicka in till CN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 (redigerat) Skickar aldrig in något spel där det suger ! Tycker jag Redigerat 10 Januari 2006 av Chaiin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg