Star-Basse Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Tja på er. Om ni ska köpa ett nytt tv-spel. Hur ser ni då på skicket? Måste spelet var komplett med box och manual för att ni ska köpa det?? För mig är det så här: När det gäller nes, snes & n64 (dom med pappers kartonger) så köper jag bara kompletta spel om spelet inte är ovanligt eller om jag har ett inplastat ex hema och inte vill öppna det så köper jag mig ett spel ex. När det gäller skicken på spelen så är jag inte så jätte hård, jag köper inget spel med revor eller fulla märken. När det gäller manualen så ska den vara i fint skick. Inget klotter eller saknade sidor. Sega: När det gäller Sega Mega Drive så köper jag aldrig ett spel om det inte är komplett, det fins ett undan tag & det är om spelet typ bara fins i 50000ex eller något. Jag är stenhård på skickat inga märken eller något. PS 1: Jag köper alldrig spel om det inte är komplet. Har fodralet en spricka så köper jag det inte. Hur är ni med skicket? När räknar ni ett spel som komplett? Ett spel som är komplett för mig har Spel, fordral, inerbox, & manual. Följer det med reklam blad och plastpåpse så är det bara bonus för mig. _________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 om du är så kräsen av dig så kan du skaffa gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Tja på er. Om ni ska köpa ett nytt tv-spel. Hur ser ni då på skicket? Måste spelet var komplett med box och manual för att ni ska köpa det?? För mig är det så här: När det gäller nes, snes & n64 (dom med pappers kartonger) så köper jag bara kompletta spel om spelet inte är ovanligt eller om jag har ett inplastat ex hema och inte vill öppna det så köper jag mig ett spel ex. När det gäller skicken på spelen så är jag inte så jätte hård, jag köper inget spel med revor eller fulla märken. När det gäller manualen så ska den vara i fint skick. Inget klotter eller saknade sidor. Sega: När det gäller Sega Mega Drive så köper jag aldrig ett spel om det inte är komplett, det fins ett undan tag & det är om spelet typ bara fins i 50000ex eller något. Jag är stenhård på skickat inga märken eller något. PS 1: Jag köper alldrig spel om det inte är komplet. Har fodralet en spricka så köper jag det inte. Hur är ni med skicket? När räknar ni ett spel som komplett? Ett spel som är komplett för mig har Spel, fordral, inerbox, & manual. Följer det med reklam blad och plastpåpse så är det bara bonus för mig. _________________ Jag brukar först och främst inte köpa mig bakåt i tiden om det inte är något spel jag verkligen vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 eee vad menar du??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Han menar nog beggade spel.;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Nej -.- han menar att han köper nya spel och inte gamla om han inte verkligen vill ha dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 om du är så kräsen av dig så kan du skaffa gta. Menar han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Menar han det? Jamen, är du trög eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 om du är så kräsen av dig så kan du skaffa gta. Nu har du undrat det2 ganger,nevertheless stop asking us questions...tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.