💬
Logga in
Fuska.se

Läskiga Spel?

25 svar · startad

Nivå 2 · Novis

doom 3 men varnar er spela det inte på natten svimmade nästan a rädsla brrr :visslar:

25 May 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Nån som vet nåt läskigt spel som är köpvärt?

jag vet ej men det va nån sjuktläskig demo till playstation1 som jag spela det va så fruktansvärt läskigt

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Resident evil

Nivå 2 · Novis

Kan många men vissa vill jag inte nämna för det kan vara olagligt (övervåld).

Resident evil (hela serien)

Nalle puh (AHHRG!)

DooM (det är bara äckligt)

Silent Hill (Lite för bra story bara [ironi] :|)

Det var väll de jag kan komma på (och säga)

26 May 2007
Nivå 1 · Novis

Devil may cry är det fånigaste "" skräckspelet "". Jag spelade det när jag var 9 tror jag, eller 10, jag bara garvade, man åker med motorcykel, tar fram kniven, dödar några människor, som runescape, men bättre grafik och till ps2, inte alls läskigt

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Devil may cry är det fånigaste  "" skräckspelet "". Jag spelade det när jag var 9 tror jag, eller 10, jag bara garvade, man åker med motorcykel, tar fram kniven, dödar några människor, som runescape, men bättre grafik och till ps2, inte alls läskigt

det är verkligen inte ens meningen att det ska vara läskigt heller...

capcom gjorde det inte som nåt j*vla skräckspel. det är ett mörkt demonslaktar-spel..

dom skulle nog också skratta om dom hörde att folk uppfattade det som ett skräckspel.

det finns ingen horror, men det är utan tvekan en av världens bästa spel-serier nånsin.

3:an är det bästa spelet som finns till ps2:an. jag orkar knappt vänta tills 4:an kommer.

fast det låter inte som du har spelat det ens. drar fram kniven? dödar människor?

inget av det existerar i DMC.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in