Lad Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Alla spel är dyra så därför ä de bra me chipp :P är de sant att den är bra är den inte som ettan??....vet inte om ja ska köpa den elr inte va f*n... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Jag ska köpa Battlefront idag kanske, men inte spela online, har inget förbannat kreditkort :( Den är 100% bättre tycker jag.Om du vill så kan jag säga lite vad som är nytt i spelet över PM, vill helst inte avslöja för dom andra som kanske inte vill veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lad Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag ska köpa Battlefront idag kanske, men inte spela online, har inget förbannat kreditkort :( aaa visst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 den är mkt bättre än 1:an Allt som är nytt med den är att de finns nya banor,nya gubbar,nu ska man också göra uppdrag isf att bara försöka ta över fiendernas baser,nya vapen,ny robbotar som man kan använda i banorna,nya sorters fiender m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexcela Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag ska köpa det.. i alla fall prov :medieval: a det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexcela Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Jag ska köpa det.. i alla fall prov :medieval: a det. dfuihsduga nduihbvgrduhvgnariugvhbrealjbvgruaibglhavre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Det är bättre att ha det till PC för då kan man spela live GRATIS. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 jasså?????? Jag har alltid trott att xbc & xkai är gratis,men enligt dig så är de juh inte de. För dom som inte vet vad xbc & xkai är så är det tunnel program till din dator som tillåter dig att spela xbox spel online gratis och du behöver inte chippa din box för att de skall funka,bara ett spel som har "system link" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 angående battlefront 2 e de nån som köpt det än...ja har laddat ern det å de äger.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag har köpt det. Till PC. Det är jätte roligt. Men som sagt, WOW är bättre. :) :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 WOW å battlefront går inte att jämföra..ja tycker att det var skit-kul speciellt space battles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 WOW å battlefront går inte att jämföra..ja tycker att det var skit-kul speciellt space battles Vad menar du med att dom inte går att jämföra? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg