lövet_91 Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 de e av helt olika klasser av spel..WOW e ett online spel som halva jordklotet spelar då måste det ju vara megabra för att alla spelare ska vara nöjda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Om du vill testa det ska du köpa SW Ep 3,där finns ett demo till Star Wars BattleFront II Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 ganska onödigt att köpa ett spel för att testa ett annat :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 9 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Helt klart onödigt :P Jag har BF 2 nu hehe det ekul,, Men synd att Planeten Bespin från BF 1 inte finns med :( Det är min favorit planet (Cloud City) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 aaa den e skoj..men nu finns det många nya roliga banor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) aaa den e skoj..men nu finns det många nya roliga banor... Japp det är den. :) Men jag tycker att banan Bespin Plattforms skulle vara med.Det var min favorit bana på BF 1. Redigerat 11 November 2005 av the jedi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 mm men spacebattle-banorna e riktigt roliga tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 mm men spacebattle-banorna e riktigt roliga tycker jag Ja dom är roligast av alla. :) Särskilt space hoth. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 ja gillar space mygeeto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 En sak är dåligt med BF 2. (EN!) Det är att man måste klara en del utav "Rise of the Empire" innan man kan få köra i rymden ovanför Courscant som i Episode III. Förövrigt det roligaste spel jag kört, och jag har kört MÅNGA! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 15 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag tycker att 1:an är bättre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag tycker att 1:an är bättre.. Varför tycker du det? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg