Putside Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Har nån spelat det , ganska ovanligt satt , men grymmt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 jag har spelat det för länge sen, det var helt okej, fast jag kom ihåg att det var himla klurigt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) Jo det är ju det. Men jag ska nog lyckas ta mej igenom det. Redigerat 15 Oktober 2005 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sith Lord Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Mmm ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tatu Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag har spelat och har spelet, det tog 2 år för mej att klara det efter att ha köpt det. (Visste aldrig att det fanns en "väntil/ratt" som man kunde snurra på maskinen utanför husen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Aldrig spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_eagle Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Min bror spelade det för ungefär 3-4 år sedan :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.