Merimi Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Nu har jag gjort ett forum där du får skriva vad som helst om Unreal! Tada! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 hör kört de spelet... rätt kul men lite svårt och lätt att gå vilse... :P Men har nån typ kört 1:a banan å varit på nått ställe med typ stolar å nått... där det typ sitter en död människa och när man går nära honom så rycker han typ till? När jag och min kompis spelade så hände det för oss... f*n va vi blev skrämda :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) Har spelat ut och quake sen 2000 ungefär :) Längtar tills quake 4 släppts. Är ganska bra på unreal tournament om man säger så. Skitroligt spel Edit: fixade ett fel Redigerat 15 Oktober 2005 av senig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 unreal spelen e askuul! speciellt när man kör online :D har UT,UT2k3 och UT2k4! dem e värda pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Har bara kört ett av de :( minns int riktit vikken de va men de va typ ba "unreal".. inte 1 2 lr 3 lr tournament... vikka finns de egentligen? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag har Unreal 2 och Unreal Tournament 2004. Det finns: Unreal Unreal 2 Unreal Tournament Unreal Tournament 2003 Unreal Tournament 2004 ----------------------------------- Sen finns det även Unreal Championship 1 och 2, men det är bara till Xbox. ----------------------------------- Unreal 3 ser ut att bli riktigt snyggt om man dömer av screenshotsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag har Unreal 2 och Unreal Tournament 2004. Det finns: Unreal Unreal 2 Unreal Tournament Unreal Tournament 2003 Unreal Tournament 2004 ----------------------------------- Sen finns det även Unreal Championship 1 och 2, men det är bara till Xbox. ----------------------------------- Unreal 3 ser ut att bli riktigt snyggt om man dömer av screenshotsen Ooh de va ganska många då :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.