Gäst Olle_bloodman Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) Hej, man kan ju göra egna spel-typer och vapen Worms 4: mayhem. Men hur man ändrar man "tiden" på jet-paken!! Jag menar jag vill inte bara ha 15 s. på mig att flyga runt!! jag vill ha mycket mer!! Är det nån som vet hur man gör? :blink: Redigerat 16 Oktober 2005 av Olle_bloodman Citera
Gäst Olle_bloodman Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 Ingen som vet?? :unsure: måste veta! Citera
Gäst Olle_bloodman Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 varför kan ingen <_< jag menar non måste ju veta!!!! :cry: jag vill så gjärna veta!!!! Citera
Joe Cool Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 (redigerat) Olle_bloodman: Ett litet tips; det är inte nödvändigt att skriva tre poster i rad utan att någon annan har svarat. Håll ut och vänta på att någon svarar. Jag har tyvärr inte W4M men du kanske kan testa att trycka på 1-5 knapparna som man gjorde i WWP. Redigerat 19 Oktober 2005 av Joe Cool Citera
Gäst Olle_bloodman Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 ok, förlåt! men man vill ju att ämnet ska synas :visslar: Citera
Gäst Olle_bloodman Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Skrivet 25 Oktober 2005 det funka inte :( Ingen verkar veta! :cry: Citera
von kluth Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Skrivet 26 Oktober 2005 Hej! Du, jag tror inte att det går att ändra tiden... Vill du ha ett tips: Åk med Jetpaken till någon motståndare och lägg ut en dynamit och använd jetpaken till att flyga iväg igen!* *Jag tror msn ska trycka på "raderaknappen" (Backspace) för att lägga ut, inte säker Citera
Gäst Olle_bloodman Skrivet 11 November 2005 Rapport Skrivet 11 November 2005 mm det vet jag, men det måste ju gå! jag menar vissa banor i "story mode" så är tiden 99! PS. kanske va inte va på story mode men liknade! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.