Bajen_jmp Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag har börjat lira fifa 98 på mitt ps 2. Men jag kan inte spara det på mitt minneskort. Varför? Är det så att ps spel inte går att spara på minneskort till ps2 eller skall man använda ett annat minneskort till ps spel? Obs! Det är inget fel på minneskortet och det är inte fullt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag har börjat lira fifa 98 på mitt ps 2. Men jag kan inte spara det på mitt minneskort. Varför? Är det så att ps spel inte går att spara på minneskort till ps2 eller skall man använda ett annat minneskort till ps spel? Obs! Det är inget fel på minneskortet och det är inte fullt. Du,det hennde samma sak med mej,jag tror inte du kan spela Ps spel pa Ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 För att kuna spara PS 1 spel behöver du ett PS 1 mineskort. Du kan inte spara dina PS 1 lir (spel) på ditt PS 2 mineskort... med andra ord du behöver 1 PS 1 mineskort. Du kan nog köpa ett PS 1 mineskort billigt på tradera eller något :) http://www.tradera.com/category/auctionlist_catid_3012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Tänkte skriva samma som Star-basse. Det blir ju som att spara text-dkoument som JPG ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg